Followers

Tinggalkan Jejak Anda Di Sini ;)

Sila lah Klik!

25 April 2010

Persoalan ....YES or NO?


Bintang terlihat terang
Saat dirimu datang
Cinta yang dulu hilang
Kini kembali pulang

Lihatlah dia mulai bernyanyi
Coba merangkai mimpi
Cinta yang dulu pergi
Kini datang kembali

-Kembali Pulang: Kangen Band

Persoalan yang berkaitan dengan jiwa,hati dan perasaan aku!!!.. :)

Kenapa ia kembali datang menghantui aku ketika ini? Ketika aku sudah mula ingin melupakan segala2nya..Adakah ini satu lagi ujian yang perlu aku tempuhi.Jatuh bangun dan Gagal lagi?atau berjayakah kali ini?
Cewah...bersastera plak aku malam2 ni :)

Pelik kan tetiba plak jiwang.Tobat kengkawan aku akan gelak kalau tengok ayat aku nih.Buang tebiat ke si Bits ni??hahahaha...Tak lah,bukan ape...lirik2 lagu ni sedap(rase strawberi kot) untuk dihayati...ni bagi orang yang seperti aku ler dan yang sewaktu dengannya..(sape tu?angkat tangan cepat!)

Ya sebab ketika ini aku mencari-cari jawapan untuk itu...bohonglah kalau aku tak perasan tindak tanduk dia.Tapi selagi tiada pengesahan SIRIM, sumpah aku akan buat-buat bodo je dan buat-buat tak paham...well kesian dekat dia(maaf ye sedara).Bukan cara aku nak memulakan langkah pertama walaupon aku dah nampak lampu warna hijau dari jauh.hehehehe...sebabnya aku maluuuu.(Ye ke Bits ni pemalu?)Betoii...aku tak tipu.Selama ini memang itu lah sikap aku :)Walau pon korang nampak aku ni rileks,cool,steady...tapi dalam hati aku ni ade taman tau.huhuhu..

Aku tahu dia pon tahu aku buat-buat tak paham..ye ke sedara tau?harap-harap sedara tak tau! Bagi aku biarlah masa yang menentukan segalanya kerana aku percaya Allah itu mengetahui sesuatu yang terbaek untukku dan untuk sedara juga.Biarlah kita mengikut cara kita yang dewasa dan berakal!

Wahai sedara,saya cuma nak bagitau dekat sedara yang saya tahu maksud dan niat sedara tuh.Cuma..berilah saya masa untuk saya memperbaiki diri saya ini.Untuk saya memujuk hati saya menyesuaikan dengan keadaan yang baru.Untuk meyakinkan kembali jiwa saya ini bahawa masih ada sinar harapan..dan untuk mengesahkan perasaan kasih dan sayang saya agar kembali bersatu...
Bak kata sedara Biarlah lambat,asalkan selamat sampai Taiping :)...hai guna keta otomatik pon lambat gak ke?hehehehe..maknanya keta manual lg best!yeahhhh :)

Wahai sedara,jika benarlah PERASAAN MU itu kepada saya..tolong maklumkan segera pada saya!(Takut kes SS nanti : Syok sendiri.Sape yang malu? mereka dan keluarga mereka nanti.Huh sungguh tak sanggup menghadapinya.)
Sebabnya saya perlu jawapan itu dari mulut mu sendiri..
(bukan dari kawan-kawan,adik,kakak,nenek atau sape2 yang sewaktu dengannya)

KERANA SAYA TAKUT UNTUK MELUKAKAN HATI SAYA LAGI..DAN MUNGKIN JUGA MELUKAN HATI SEDARA!

Biarlah ia pahit..tetapi saya sanggup menerima kenyataan itu.Dari saya tertunggu2 dengan jawapan yang tidak pasti dan akan memalukan saya :(


Jadi sedara...
Fahamkah sedara dengan maksud dan persoalan saya itu?
Jika faham...sedara ambil lah langkah apa-apa yang patut :)

4 comments:

tina said...

huyoooo...sapekah sedara itu. yang duduk samatinggi, berdiri sama rendah kah???

BitsBest said...

Ader ler...syhhhhh rahsia!Mane bleh bagitau korang :)

khairina said...

adakah sedara itu..sedara kepada sedara saya..hahaha..cam ley teka jew sape..sedara cepat la sedara bg jawapan kt saudari nie..we all tertggu2 jugak...

BitsBest said...

weyyyyyyyyyy khai..hahahaha.mane ader.memandai je ko eh.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...