Followers

Tinggalkan Jejak Anda Di Sini ;)

Sila lah Klik!

27 January 2012

Bunga Penanggah @ Bunga Mentara



Orang kuat dalam majlis haruslah diberi semangat.



Yaaa
Bunge Mentara @  Bunge Penanggah


Walaupon tak lah semahal intan permata ,
tapi bisa membuatkan hati orang-orang kuat majlis tersenyum leborrrr bila dapat menatang ni.

Ianya bergantung kepada warna kertas tersebut.
Kalo warna merah ke, hijau tua ke..
lagi lah mereka tersenyum lebor, sengih sampai ke telinga tuuu.

Untuk majlis ini, BB hanya mampu bagi yang hijau muda ajer yer..
Kang kopak BB kalo kasi kaler merah.
Cer kira kalo dekat-dekat 50 orang yang dapat menda ni..
tak ke koyak-rabak poket BB?
hehehe




 


 Ini antara contoh-contoh yang BB servey kat Internet.
Macam-macam ado.
Sungguh kretip mereka-mereka ini.






So dengan semangat waja yang membara,
BB cuba-cuba nak buat jugak macam yang dorang buat tu.



Bahan-bahannyer:
Bunga Riben - Beli ajer yang dah siap.Kan senang~ pemalas punyer olang!
Dawai Hijau Bunga
Duit ikut suker kaler aper yang berkenan..kihkihkih





Cara-caranyer :





Senang ajer
lipat-lipat macam nak buat kipas tu
pastu terus je ikat guna dawai kat belakang bunge yang BB dah beli

Bunga riben kelabu tu BB beli rega 1.20 kat kedai bawah Semua House.





Hasilnyer :


Badan En Tunang yang sasa itu menjadi mangsa  BB memperagakan bunga  ini seketika,
kerna beliau menyibuk ajer tengok time BB buat kerja ~ bukan nak tolong pong!



Sekian dulu tutorial untuk hari ini.
Terima Kasih

Salam Sayang

~Cewah~




*** Seram Sejuk badan BB...sebulan je lagi nak jadi bini orang....kihkihkih

2 comments:

dilla nadila said...

nice BB.teringat kat kampung org slalu wat cmni kan dulu2.sekrg diela tgk da kurang da org wat cmni.bgusla BB =)

ciksusu said...

wah..nak kena ade gak ni..cian sedare mara wat keje kan;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...