Followers

Tinggalkan Jejak Anda Di Sini ;)

Sila lah Klik!

07 October 2010

Langkah Seterusnya....

Perjalanan Yang Jauh bermula dengan satu langkah...
Langkah pertama..kemudian langkah yang seterusnya.

Perjalanan yang pastinya akan menempuhi rintangan dan dugaan yang maha hebat.
Samada aku berjaya mengatasi halangan itu atau kecundang jua akhirnya...

Kini aku cuba untuk mencari persamaan dan memahami perbezaan .... :)

Ya tuhanku hanya Engkau yang mengetahui yang terbaik untukku...
Engkau sedang mengatur kehidupan ku..

"Ku minta kepada Allah setangkai bunga segar,Dia beri Kaktus berduri..
Aku minta kupu-kupu diberinya ulat berbulu."




"Aku sedih dan kecewa...

Namun kemudian kaktus itu berbunga indah sekali dan ulat itu pun menjadi kupu-kupu yang sangat cantik."



Kerana aku tahu Engkau tidak memberi apa yang aku harapkan,
Tetapi Engkau memberi apa yang aku lebih perlukan pada saat dan ketika yang sebenarnya..

Itu jalan ALLAH, indah pada masanya..




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...