Followers

Tinggalkan Jejak Anda Di Sini ;)

Sila lah Klik!

16 February 2012

10 Hari Lagi



"Berdebar-debar tak?"

Semua orang tanya apakah perasaan BB sekarang ini.
Tambah-tambah lagi tinggal beberapa hari ajer lagi???

 Sumpah BB tak rasa berdebar-debar pon..

BB yakin perasaan itu akan datang juga..yang pasti bukan sekarang!
Mungkin lambat sedikit kot perasaan tu.

Sebabnyer kenapa?

Tengah dok pikir macam-macam perkara.
Dan membizi kan diri dengan xtvt-xtvt ini.


Perlu melabel kan  beberapa item


Gigih melipat riben


 


Tekun membuat signage untuk buku tetamu dan arah jalan



 


Mencari idea untuk menceritakan kisah pengantin...
hermm takyah cerita,
 a pictures tell a thousand words!

v
v
v
v
v
v
v
v

Sampai tak sempat nak pikir lagi,
 macamana nak berhadapan dengan tok kadi 
dan orang-orang sekeliling nanti masa majlis akad nikah
:)
Bravoooooo2! 
BB







*** Mulut Diam..tangan buat keja okeh!

2 comments:

ciksusu said...

gutlak!! :D
hope selamat semuanye;)

Cik Azizah said...

chaiyok2 BB!! insyaAllah di permudahkan..rajinnya bb buat semua label tu..buat kat dewan eh. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...