Followers

Tinggalkan Jejak Anda Di Sini ;)

Sila lah Klik!

01 February 2012

Bekas Hantaran ~ Cobaan

(Sila abaikan tanda rega tu okeh) 

Alhamdulilah atas persetujuan keluarga belah lelaki,
mereka menyerahkan gubahan hantaran dari mereka kepada BB.

Lagi pon ini memudahkan dan menyenangkan pihak sana yang datang dari jauh-jauh.
Mana nak pangku anak kecil lagi, mana nak pangku hantaran lagi.
Bukan dekat, dari Melaka nak ke Perak, 3, 4 jam jugak.

So kata sepakat supaya BB yang siap kan.

Terima Kasih kerana percayakan BB



Cadangan 
Gubahan Hantaran Untuk Pihak Lelaki
~En Tunang~


Tema : Pink Purple


Bahan-Bahannyer
(Menggunakan Fresh Flower)
Bekas ni mak BB beli masa adik BB kawen.
Masa BB tunang dulu pon BB guna jugak.
So dari membazir, BB guna sekali lagi.(Bila dah gubah dah tak nampak dah bekas ni)

Span ni beli kat Florastika, Bangsar
(Sila pergi hari Sabtu petang or Ahad petang~ sebab senang nak parking)





sumber: google
Cam gini lah nanti ropenyer
~kan tak nampak bekas tu~




Cadangan 
Gubahan Hantaran Untuk Pihak Perempuan 
~ BB lah~
 

Tema : Red White


Bahan-Bahannyer
  (Menggunakan Fresh Flower)


Bekas ni BB beli kat KK HOME
Rega RM 9.90

sumber : google
  Cam gini lah nanti ropenyer nanti




Doakan semuanya berjalan dengan lancar yer.
Amin





*** Tengah mencari calon-calon yang sesuai untuk membantu membuat gubahan ini.Siapa yang bakal kena? Tungguuuuu

6 comments:

Cik Azizah said...

tengok sumber pon da cantik! apatah lagi kalau BB buat..lagi gempak oke! nak tengok! nak tengok!

pika pikah said...

tak sabar nk tgk, hehe...mesti cntik. sy pon akan buat hntaran utk pihak lelaki sbb diorng dtg dr jauh. cdangan nk guna fresh flower jugak tp msih pikir lg :)

dilla nadila said...

canti BB..cantik...

BitsBest said...

TQ U all..

br percobaan ajer tu.taktau menjadi ke idak nanti..

tau2 lah...,
kita lah pengantin,kitalah tukang buat hantaran.tak cukup kaki tangan!

hope sumenyer tak kelam kabut..hikhikhik

Kikin Amer said...

cantik! semoga hasilnya seperti yg dirancangkan amin :)

BitsBest said...

alhamdulilah...
berjalan dengar lancar ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...