Followers

Tinggalkan Jejak Anda Di Sini ;)

Sila lah Klik!

18 May 2013

Aksesori Kabinet Dapur BB




Ceritera tentang dapur BB ada DISINI


BB dah lame terbekenan kat satu menda ni.
Asik dok perati dan dok belek-belek je kalo datang Ikea.
Nak beli ke tak?
Nak beli ke tak?




Bila gi Ikea je time nak beli mesti tak jadi beli sebab rasa macam mahal giler.
Macam tak berbaloi je beli dengan harga rak yang macam ni. 

Bila dah balik rumah lepas tu baru menyesal.
Lepas tu tekad, pejam mata je beli.
Janji jangan beli barang lain.

Datang sini semata-mata kerana menda alah ni ajer.
Kalo sambar barang lain, kompom tetiba rak ni  rasa mahal
terus tak jadi nak beli!
kehkehkeh

*itu blom rega botol-botol tu lagi*
Aishhh..




Rak sahaja rega RM 65.00 


Batang Sangkut Rak RM 12.90


 
 
Sudip-sudip tu pon sambar dekat ikea jugak.
5pieces tu rega RM 11.90
2pieces tu rega RM 4.90



Malah yang tempat sangkut bentuk S tu pon kena beli jugak.
Murah jer
sepeket ada dalam 10 batang rega RM 1.90


Bekas plastik ni boleh bubuh macam-macam menda.
rega RM 2.90




Bekas comel lote ni buat isi rempah ratus.
Senang nak amik time memasak.
Rega RM 7.90 untuk 4 botol




 Yang ni BB beli dekat kedai 2 hengget.
Kalo tak silap rega sebalang ni RM 3.99
Nama jer kedai 2 hengget!





Tempat sudu dan garpu lepas basuh BB letak dalam bekas ni
rega RM 9.90





psstt : ini baru satu part...blom part-part yang lain!



1 comment:

AJ AidaJohari said...

Salam.bb nk ty yg dinding aluminium kat dapur tuh camne ye nk cari dan pasang. Org yg wat kc eda x provide pasang tiles utk dinding dapur. Abis kotor la masak nnt...eda tgh google tapi x tau name ape...huhu...blh email eda x kt nadz85_aries@yahoo.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...