Followers

Tinggalkan Jejak Anda Di Sini ;)

Sila lah Klik!

16 May 2010

Buatmu..Cikgu@Pensyarah@Pendidik


Yeahhh sape yang tak penah g sekolah angkat tangan? kalau penah, mesti ingatkan cikgu mana yang baik sangat dan cikgu mane yang kita paling menyampahkan..betoi kan..kan? Erm tak terkecuali dengan aku..ade cikgu yang aku paling suke dan ade cikgu yang aku sikit tak suke..hehehe.Cikgu yang garang giler dan yang tak sporting ler! Yang tak nak memahami perasaan aku yang belum cukup nak matang time tuh :)

Apa pun,sama ada aku suka atau tidak,aku tahu cikgu itu menjalankan tugasnya sebaik mungkin untuk menjadikan anak2 muridnya seorang yang berjaya..terima kasih cikgu! Tanpa leteran,cubitan dan rotan..erks seram dgr rotan! dari cikgu mungkin aku pon tak akan seperti sekarang.

Buat semua kaum cikgu-cikgi @ pensyarah,terutama nya kepada kawan2 aku yang jadi cikgu dan cikgu2 yang penah mendidik aku,
Selamat Hari Pendidik...semoga kalian tabah menghadapi dan melayani kerenah2 anak murid mu yang semakin mencabar. Ku doakan kalian semua berbahagia menjadi seorang guru yang dedikasi lagi berwibawa..

Tiada kata yang dapat digambar dan dilafazkan untuk aku mengucapkan TERIMA KASIH banyak2 pada semua guru2 @ pensyarah...
I LUV U ALL lah :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...