Followers

Tinggalkan Jejak Anda Di Sini ;)

Sila lah Klik!

15 May 2010

Jatuh Cinta Lagi ?

Terkisah aku dengan cinta

Bila Cinta Bersatu…
Hati mula berbunga riang.Dunia seakan milik berdua.Jiwa dan raga hanya untuk si dia.
Siang dirasakan pantas berlalu melabuhkan malam yang panjang.Setiap saat dan ketika mampu terkenangkan si dia.

Biar pon dugaan hebat datang melanda, diri sentiasa tenang dan bersedia menghadapinya.
Wajahnya sentiasa di depan mata,jiwa dan hati sebagai pembakar dan penguat semangat yang hampir lemah.
Bibir sentiasa menguntum senyuman biar pon pelbagai masalah datang menduga dan mencabar.
Diri senantiasa bersemangat untuk meneruskan kehidupan hari esok.

Sayang...
Engkaukah bulan dilangit ,
teman di malam yang sunyi..
untuk seorang penanti.

Sayang..
Setelah sekian lama ku cari
baru kini ku temui
Cinta yang syahdu dan murni
Kini adakah kau mengerti sayang
hatiku sedang merindu belai dan kasih sayangmu..

-black dog bone-

Ahaks!Thanks for someone yang tujukan lagu ni khas untuk aku..Aku amat hargainya. Katanya kerana aku adalah insan yang terpilih dan istimewa dihatinya.oh ye ke? Ermm rupa-rupanya masih ada yang sayang pada aku..ahaks!


Lantas teringat aku pada bait2 kata lirik lagu ni :) well......

Bila keyakinan ku datang kasih bukan sekadar cinta
Pengorbanan cinta yang agung… ku pertaruhkan
Maafkan ku bila aku tak sempurna
Cinta ini tak mungkin ku cegah
Ayat-ayat cinta bercerita.. cinta ku padamu….

-rossa-

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...