Followers

Tinggalkan Jejak Anda Di Sini ;)

Sila lah Klik!

14 May 2010

One Happy Family :)

Terasa lega dan lapang betoi hati ni bila sesuatu yang kita plan telah terlaksana dngan jayanya..usaha penat lelah kita selama ni rasanya berbaloi setelah sekian lama merancang. Kredit for my self kerana Berjaya membuktikan kemampuan diri..dan of course tanpa bantuan rakan2 tercinta mis chena n mis irda kejayaan ini tak akan diraih tanpa kalian berdua.

Orang kuat for this reunion :)

Sanggup bersabar dengan kerenah2 manusia termasuklah kerenah aku ni.hehehe…bukan ape,untuk memastikan kejayaan ini terlaksana banyak aspek yg perlu diambil kira.kalau korang nak cakap aku ni cerewet..of course I am! Nah hasilnyer sume perancangan kita Berjaya.Well done my frend…

And thanks to all my beloved frend yg menyertai reunion nih. Kerjasama korang amat dihargai..komitmen betoi pada masa dan xtvt..hehehe mcm tak caya je korang bleh on time.Ye lah teringat zaman uitm dulu. Rasanye kompom korang masih tak on time..

Glamer abis nama aku di setiap meja makan..patutnyer diletak DPIM tp hotel tersalah cetak..mesti budak2 function lain tertanya2 “sape la mis sazila ni..ade aku kesah ke..?”




Xtvt sukaneka:hamper 10 game dipertandingkan dan yang paling lawak ialah time balut org dgn tisu tandas.ala2 mumia tuh..hahaha.paling tak tahan! Dan juara jatuh kepada kumpulan 2 –Chena,Jeniang,Az.Tahniah2 kerana mempamerkan semangat kesukanan yg tinggi.



Xtvt karaoke:juara melalak haritu ialah paro n shidi..perghhh mmg power ar sore korang.bleh masuk Malaysian Idol ni..tapi klu tokai yg msk kompom aku tak undi sms sbb ko suke menjerit time menyanyi! Paling tak tahan,sampai aku dgn chena kuar dr bilik karaoke tu time korang berduet nyanyi lagu Aladdin.Tobat sakit telinga dan perut aku dok gelak.



Birthday surprise for frend who’s was born in Mei..chena,lan n tokai.ala chena tu saje2 je buat surprise! Hahaha sendiri rancang,sendiri buat surprise  Anyway Happy birthday both of u , my frend.

Well that’s is my frend….all of us!

Sume dah berfamily,yang tinggal hanya 3 dara pingitan ni..merangkap secretariat yg cun lagi berdedikasi...hehehe.
Seronok melihat anak2 korang membesar seusia ..nanti klu ade rezeki dan jodoh,mane tahu korang boleh berbesan..siapa sangka?Aku macam dah nampak tanda2 tuh..hah apa lagi cepat-cepat ler cop anak kengkawan yang mane korang berkenan nak jadikan menantu.



Saat perpisahan itu pasti akan menyedihkan…sampai kita berjumpa lagi my beloved frend…Smoga kalian berbahgia hingga akhir hayat bersama keluarga.Tabah menghadapi gelombang dan dugaan yang menimpa seiring usia..
Doakan kebahagian aku disini jua…kebahagian yg aku cari seperti kalian sume.Bahagia bersama suami tercinta dan anak2 tersayang.Insyaallah..
-Luv…Bits

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...