Followers

Tinggalkan Jejak Anda Di Sini ;)

Sila lah Klik!

22 September 2011

Yesss Thats My Staff !

Rasanya tak terlambat kot nak wish Selamat Hari Rayer...hehehe. Syawal pon dah nak abis dah kan! Biasa kalau rayer kat KL ni,kalo takde open hos memang tak sah.Bukan saja melarat di rumah-rumah orang, tapi kini berjangkit dekat opis-opis.hehehe...(wey makan free,sapa tak nak?macam P.Ramlee cakap  " Rejeki Jangan Di Tolak,Musuh Jangan Dicari".. tak gitu?
So begitu jugak dengan opis BB, terdapat permintaan dari staff BB yang inginkan open hos.Kata mereka nak masak sendiri kat opis, maklum lah opis BB ialah site opis, so keja masak memasak ni memang takde hal. BB ingat macam biasa-biasa ajer tapi rope-ropenyer kesungguhan mereka betoi-betoi telah mengharukan BB. BB sebagai orang yang bertanggungjawab dengan berbesar hati membantu apa yang patut.
Dari segi persiapan memang BB serahkan bulat-bulat pada mereka.Tak sangka plak semangat gotong-royong yang ditunjukkan oleh semua staff memang best. BB rasa macam kat area kampung plak bila acara masak memasak nih..Padahal opis BB dalam area Taman Tasik Titiwangsa. 

Kerja-kerja membakar lemang~ dari cari kayu api hingga lah acara membakar lemang..memang best!
Tak kira tua muda sume jadi sepakat! yess memang itu yang BB nak tengok wahai my staff  :)



Antara juadah yang dibuat dan sempat BB makan...hehehe
Meriah...tak sangka ramai plak yang sudi hadir kt jamuan rayer staff BB ni
So far, majlis berjalan lancar. Thanks guysss...BB berbesar hati dengan semangat kerjasama dari korang sume. Tak kira dalam kerja atau apa pon, semangat ini lah yang harus ditunjukkan pada semua orang..rasanya tak salah BB menjadi tegas dalam kerja seharian kita, semata-mata mahu menerapkan nilai-nilai murni pada diri korang. Nampaknya niat BB berhasil...alhamdulilah!
Ni sebahagian jer staff BB...ramai lagi yang tak sempat bergambar kerana sibuk menjalankan tugas masing-masing.
THANKS GUYSSSS...I LUV MY GENG!
Next Year Kita buat lagi besar dari ni tau...dari 2 khemah mana tau tahun depan menjadi 4 khemah.Dari makan biasa-biasa kot-kot tahun depan ada kambing bakar.Sapa nak sponsor tu???
*** Dalam gambar tu,terasa BB tersangat lah kerdil dan kecil dengan my staff....

1 comment:

gadisBunga™ said...

baguihhhh dok ada punya staff.....!

selamat hari raya (masih lagi kan?) BB! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...