Followers

Tinggalkan Jejak Anda Di Sini ;)

Sila lah Klik!

08 April 2012

Hadiah dari Hati

sumber :google


TERIMA KASIH

Yang tak terhingga kepada tetamu-tetamu BB yang datang.
Siap bawa hadiah best-best lagi.
Sesungguhnya ketahui lah bahawa hadiah-hadiah korang itu amat bermakna kepada kehidupan BB.

Tanpa hadiah-hadiah itu,
kehidupan BB pasti tak sempurna..
hahahaaa



kehkehkeh







Ini hadiah BB dapat sebelum kawen (sebelum start coti)
Siap-siap dah bagi sebab member-member ni tak dapat nak hadir.







Ini pula
Selepas balik dari coti pon,
hadiah mencurah-curah dapat dari membe opis




Meh kita nengok apa yang BB dapat,
Tadaaaaa





Alhamdulilah
Banyak keperluan asas di dapur yang BB dapat.
Dari barang elektrik,cadar hinggalah ke pelbagai jenis periuk.
Kira BB memang bertuah sebab tak payah beli lagi.
Kalau ikutkan barang-barang tu semua wajib ada dalam setiap dapur.

Kan Dah Jimattttt...
I likeeee!!



Dan yang paling mengejutkan BB ialah satu hadiah ni.
Hadiah paling di idam-idamkan...
Allah sememang nyer tau apa yang BB mau.
Alhamdulilah.
Thanks God!


*Sebab BB selalu gurau dengan membe-membe nak hadiah microvawe.
Tak nak yang pusing-pusing tu tapi nak yang tekan-tekan.
Bole gitu?*


Accually bukan membe-membe yang BB gurau tu yang kasi.
Tetapi orang lain yang takde kena mengena dengan gurauan BB itu.
Siapa??
Biarlah rahsia 
:)


Betul cakap orang tua-tua,
Kalo kita selalu sangat sebut sesuatu menda atau sesuatu perkataan..tu sebagai doa untuk kita.
Jadi marilah kita selalu sebut menda-menda yang baik okeh?
Supaya apa yang di sebut itu menjadi kenyataan.
hahahaaa






*** Sekarang nak sebut emas permata lah...mana tau kot-kot tersepak tengah jalan ;)





4 comments:

Dira said...

wow BB, bestnye sume hadiah tuh! brg2 yg perlu ade kt dapur, sume ade! xyah beli dah.. best3! hehe

ciksusu said...

wah..jelesnye tgok jadiah BB!!

BitsBest said...

@dira
hehehe..tu lah,jimatttt duit sungguh!


@ciksusu
alaa...nanti awk pon dapat jugak camni ler ;)

Diila said...

hehe teringat masa ai kawen dulu...
dapat hadiah lesung batu, masa dpt tu ckp dalam ati, alamak bagi lesung batu tp last2 mmg rasa berguna sgt2 =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...