Followers

Tinggalkan Jejak Anda Di Sini ;)

Sila lah Klik!

22 May 2012

Hasil Salam Kaut..hehehe


Salam Kaut

Adat atau satu kemestian sekarang?
 rata-rata majlis kahwin sekarang 'wajib memberi' pada tuan rumah
walaupon kadang-kadang niat ikhlas tuan rumah semata-mata hanya ingin menjamu tetamu 
dan mengkhabarkan berita tentang pernikahan anak mereka.

dan begitu juga
keikhlasan para tetamu menghulurkan sumbangan 
walaupon bukanlah satu kemestian oleh tuan rumah kepada tetamu.





Tak kira lah berapa banyak yang anda dapat, 
sedikit sebanyak ianya dapat mencover balik perbelanjaan majlis anda itu!





 BB tau entry ini sepatutnya tak patut di post!

Bukan tujuan untuk menunjuk-nunjuk 
tapi
 sekadar berkongsi gelagat family BB tempohari.

hehehe

rupa-rupanya seronok bercerita tentang duit dalam keadaan ni.
macam-macam lawak terkeluar 
walaupon dari seorang yang tak pernah buat lawak sebelum ini.


~cer tengok budak kecik yang kat tengah tu!
dia dulu yang tolong asingkan duit-duit tu.









Tengok gelagat anak buah BB
Ini baru betoi dikatakan tido dalam duit!
katanya dia nak semua duit yang kaler biru ni.Nak buat beli mainan.
Naseb baek lah ko cakap nak kaler ni..cer kalo ko cakap nak kaler merah or hijau tua?









BB rasa macam tak kena bila pergi majlis kahwin orang takde sampul!
Anda pula bagaimana?








3 comments:

gadisBunga said...

kalau takde sampul kite selit je dalam tisu. hihihi~

ciksusu said...

seronok kan..dah jadi adat kte jugak..sama2 memberi dan merasa ;)

BitsBest said...

@GB

hahaha...macam biasa buat ajer!


@ciksusu

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...