Followers

Tinggalkan Jejak Anda Di Sini ;)

Sila lah Klik!

13 May 2012

Home Sweet Home~ Teratak BB





Alhamdulillah
teratak kecil tempat berteduh BB dengan suami selepas kahwin.

Bermula dari siket-siket,
kini semuanya dalam proses hampir nak lengkap.

Rupa-rupanya punya rumah sendiri adalah satu nikmat yang kita sendiri tak pernah jangka.
Tak percaya??

Percayalah!

Sebab kini bila cuti jer, BB takmau kuar rumah.
Nak duduk je kat rumah.
Nak kemas-kemas rumah.
Nak siram pokok bunga.
Nak kemas taman, nak berkebun di belakang rumah.
Seronok bila tengok rumah kemas dan pokok sudah mula berbunga

What the lovely home! :)


 Entrance teratak BB
~gril tu suami BB yang cat sendiri~
thanks darling!



 Ruang Tamu untuk BB dan suami merehat-rehatkan diri



Bilik Utama BB



Bilik kedua ~ khas untuk tetamu
maaf langsir tengah jahit ;)





Ruang memasak BB
~masak ke??~
hehehe



BB suka corak gril ni



 Bekas lilin putih @romantika...luv it!


Kalo perasan, tema untuk teratak BB ialah kelabu mix white
i luv grey n white!
(sama macam tema kahwin)




Sudut Taman
Masih banyak lagi projek dan idea..
tungguuuuuu







Banyak lagi yang belom complete
tapi insyaalah bakal lengkap untuk BB dan suami menjadikan teratak ini 
sebagai  rumahku syurgaku
:)






6 comments:

ciksusu said...

bestnye!! tak sabar nak ade rumah sendiri ;)

ziezah said...

ya Allah bb.. cantiknya.. pandai bb deco..dah macam rumah keluarga dah..hebat!

seronoknya ada rumah...huhuhu

BitsBest said...

@ciksusu
insyallah awk pon akan tiba masa itu :D


@ziezah
biasa ajer tu..byk yg blom complete lg..rumah jijah pon nanti mesti cantek jgk

BitsBest said...

@ciksusu
insyallah awk pon akan tiba masa itu :D


@ziezah
biasa ajer tu..byk yg blom complete lg..rumah jijah pon nanti mesti cantek jgk

yusri said...

cantiknya rumah!!!

Anonymous said...

Cantik...blh menjana idea ni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...