Followers

Tinggalkan Jejak Anda Di Sini ;)

Sila lah Klik!

28 May 2012

Pameran Raja Kita @ Istana Negara

BB berkesempatan melawat pameran ini..
Ingatkan dorang buka satu istana untuk kita lihat tapi rope-ropenya balairung sahaja yang dibuka.
Keciwa sungguh BB!

Ingatkan dapat lihat bilik tidur diraja ke...dapur diraja ke..ruang tamu diraja ke...
seperti di Galeria Sri Perdana (Bekas Kediaman Rasmi PM~ semua boleh tengok. Baru tau macam mana kehidupan orang-orang besar ni.Paling best tengok almari baju dorang...perghh besar satu rumah BB! ~
tapi semua tu tak di pamerkan di istana lama ni,hanya seperti di muzium jer.

So bagi sape-sape yang tak berkesempatan boleh tengok gambar-gambar ni.






Baca syarat-syarat tu dengan teliti yer






Ni pintu istana.Dapat tangkap luar ajer lah.Dalam takleh masuk


 Idea untuk langsir rumah..Ahaks!!







Kalo budak sekolah mesti depa tau menda ni.
BB dah tak bape nak ingat.
kalo tak silap bunga emas~ ufti ke negara china







Teringin benor nak bersanding lagi sekali nengok singgahsana ni.
kehkehkeh









Alat kebesaran yang hanya terdapat di istana bukan dirumah-rumah orang yer.


Koleksi antik..
Hermm orang lama kan..barang pon mesti lama jugak.



 
Antara lukisan dengan logo sebenar.
Ada perbezaan tak?cer teka...



Sebelum balik, wajib tinggalkan jejak dulu okeh!









Kalau ada yang teringin nak masuk istana tu,
jangan lepaskan peluang kerana tarikh pameran ini akan berakhir pada 15 Jun 2012.

Cepat jangan terlambat!

1 comment:

Izzah Ab Aziz said...

bestnyer dpt peluang tgk this exhibition. jeles!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...