Followers

Tinggalkan Jejak Anda Di Sini ;)

Sila lah Klik!

30 November 2012

Hiasan Pintu Bilik

Orang cakap kalo takde keja tu,
ade je keja gila-gila yang dibuatnyer.

BB tengah tahap semangat mendekor rumah.
Sampai pintu pon ko nak dekor?
Aishhhhh


Ini semua kebetulan aje.
Sebab menda dah murah kan...
Beli aje lah!

Lagi satu,
 dulu BB suka sangat tengok rumah-rumah orang putih dalam citer-citer tu,
kat pintu depan rumah dorang mesti ada bunga bulat
(terutamanya time Krismas ler)

Cantek sangat-sangat okeh!

Contohnyer cam rumah-rumah mat saleh ni

Menda ni dorang panggil 
Christmas Wreath





Uiksss
Berkenan sungguh BB!




Maka terhasil lah menda alah ni di rumah BB

Tu pon baru start dengan pintu-pintu bilik dalam rumah je.









Bunga ni BB beli dekat kedai kakak BB keja.
Living Cabin.
Time ni ada 50% diskaun.
dari rega rm12.90 dapat ler rega rm6.45

Dah kata murah kan?
Rembat ajer lahhhhh

Pintu Bilik Utama



 
Bilik ke2



Bilik ke3



Pintu masuk / pintu depan blom buat lagi.
Tak jumpa lagi yang berkenan dihati.
Sebab nak letak kat luar tu kena pikir bunga yang tahan lasak sket.
Lagi satu memandangkan ada grill kena lah ngam-ngam.
Takut nanti tak leh tutup plak grill tu.





***Langsir pintu bilik memang BB tak buat sebab dengar nasihat Eric Leong (Dekor bersama Eric tuuu)
      Katanya rumah akan nampak sempit kalo ada langsir kat pintu.
      So biar kosong! Kena la dengan tema Moden kito :)



6 comments:

izfanora said...

nice sgt.. nasib bunga tue xbulat. kalau tak mcm bunga mayat.. huhu.. xsbr nak ada umh sendiri n nk deco umh.. bestnyer..

orked violet said...

hehehe.rajin nye..Sya ckn ape..bunge2 nih kene Lap kdg2.sbb takot berhabuk kan..

tp mmg cantek La =)

BitsBest said...

@izfanora

tq dear..
hah cepat p beli rumah...
srang jugak sblm rega makin melambung.
ahaks!

BitsBest said...

@orked violet

tq yang..
mula2 mmg lah cantek..
cer tgk nanti bila dh lame2,kompom spider pon buat sarang..
kehkehkeh....

orked violet said...

haha.betoL!nak cantek punye pasaL, seminggu skaLi kene Lap La kan.. =)

mak Sya sebuLan sekaLi die rendam sume bunge2 pLastic die daLAm baLdi kt toiLEt.hehe

Sya punye umah pon mak bising soh tarok bunge.xde seri kate nye kLw xde bunge.hikhik

BB, sya da Letak Link BB da.see...excited kan??! hahahaha

BitsBest said...

waaaaa...tq2
sungguh terharu....
kehkehkeh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...