Followers

Tinggalkan Jejak Anda Di Sini ;)

Sila lah Klik!

05 December 2012

Gambar Banner Jadi Gambar Hiasan Bilik Tidur




 








Nak tau gambar ni datang dari mana?


Its came frommmm....

BANNER KAHWIN!




Ni adalah gambar banner BB time kawen aritu.
Dari tak buat apa..sayang plak nak buang,
so BB jadikan frame gambar.

Tengok dari membazir tak buat apa-apa baik korang dekor rumah korang ni.

Gambar  kawen tuuuu....
BB kompom sampai beranak pinak nanti gambar tu tetap jadi kenangan sampai mati
kehkehkeh



Kat mana BB framekan gambar banner ni jadi frame gambar besar?

Meh sini BB nak share..
Ceritanya ada di SINI


Boleh juga tempah di..

Facebook : Kanvas Gambar

atau

Blog : kanvasdecofifi

BB mintak dia amik gambar yang besar aje.
Sebab banner BB panjang sangat.Tak muat plak dinding tu nanti.

So sape-sape yang berkenan nak jadikan banner tu sebagai frame gambar,
sila lah rujuk pada tuan punya blog yer.

Ye lah dari membazir buat lapik apa-apa, dah lah gambar muka kita yang paling cun kan..
 baik kita hias rumah kita kan..kan..kan..




5 comments:

orked violet said...

cantek La..best2!!!

hehe.sweet je =)

BitsBest said...

hehehe

tq awk!

❤Kamsiah❤ said...

salam
akak tertarik dgn bunga dari daun pandan tu...leh wat tutorial camner nak membuatnya tak??

ieta said...

wa... kreatif2...& tak membazir :)
Salam perkenalan :)

BitsBest said...

salam perkenan juga buat awak..

dari membazirkan? baik kita hias rumah kita :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...