Followers

Tinggalkan Jejak Anda Di Sini ;)

Sila lah Klik!

11 January 2012

Tutorial Gubahan Bunga Ros



Tengah jalan-jalan buat kerja terjumpa sejambak bunga yang orang dah tak guna dan nak buang.

Aduhhh
Sadis betul nengok bunga kegemaran BB ni orang buat camtu.
Terus ajer BB dengan muka tak malu cakap
" kalo takmau dah, bleh tak BB amik bunga ni?"
"Ambil jer dik, memang tak guna dah.Tu lebihan abang buat projek hiasan haritu."

Nak jer BB bagi  no tepon BB
 "Bang kalo ada bunga ros yang rasa-rasa tak mau tu, jangan segan-segan telepon sayer yer"
"Dari dok buang macam ni,membazir...kan membazir tu amalan setan.
Bunga ni  mahal. Apa tak sayang duit ke?"

Tapi rasa macam tak best la pulak kan.
Terus simpan kata-kata tu dalam hati ajer

Apa pun terima kasih yer kat brader botak tu
;)

So petang tu BB balik rumah dengan hati yang berbunga-bunga kerna dapat bunga ros jenis AAA.
Besarrrrr punyer kuntum dia.
Balik rumah terus gubah.


CARA-CARA MENGGUBAH BUNGA ALA BB








Tak yah citer kot step-step dia. 
Tengok gambar pon musti dah paham.


"A picture tell a thousand word"





*** Sambil-sambil tu BB bole praktis buat.Mana tau nak jadikan gubahan ceterpieces.

3 comments:

ciksusu said...

fresh lower ke??main buang je??haish..

BitsBest said...

tu lahhhhh pasai...

sadis mak nengok!

Cik Azizah said...

serius bila bb gubah terus jadi lawa..kan kita boleh decorate balik kan..sygnya main buang2..kalau jijah pon amik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...