Followers

Tinggalkan Jejak Anda Di Sini ;)

Sila lah Klik!

19 January 2012

Hiasan Muka Buku Tetamu @ Guest Book


Cantek tak?
Cantek tak?

Nak tahu buat camner?
Meh BB share okeh

Khas untuk semua para b2b



Beli Riben ni dekat Sayang You
RM 0.80 semeter

Lekat keliling buku guna gam UHU yer.
Bahagian depan sahaja.Belakang tak perlu buat.
Tapi kalau terlebih rajin apa lah salahnyer.



Selepas itu lekat menatang ni 

 *lebihan dari awning tudung nikah ~Kan ada 2 keping*
 dan
*lebihan-lebihan manik dari buat veil*

Nak tahu apa menatang ni?
 sila klik SINI



Lekat dekat ruang kosong yang banyak kosong
*akibat binding tak center*



 Pastu Lekat Bunga DIY ni dekat tepi-tepi. 
Hentam saje lah labuuuu nak lekat kat mana pon.

Nak tahu Bunga ni buat camaner?


Nanti BB buat Tutorial okeh.
 Tungguuuuuuu



Tadaaa
  HASIL nyer






Sebelum & Sesudah




100%
Puas Hati!!







*** Alhamdulilah ......Satu lagi kerja udah beresss

5 comments:

gadisBunga said...

wewwww...sangat cantik ok!!!!

Cik Azizah said...

wowwwwww! cantik! mmg puas hati la yang! terbaik! nak tiru boleh...hehe tapi tak buat lagi guestbook tu..

Dira said...

cantik!!!! :)

BitsBest said...

GB: Tq tq...nanti kalo berkesempatan dtg jgn lupa tinggalkan jejak dkt sini :D

jijah: bolehhhhh....sila-sila kan.cepat2 buat buku tu okeh!

dira:tq dear

♥cikredjambu♥ said...

Nice book...teringin nk buat buku nie..tp blum smpai masa hehehe...erm...dh dpt idea nk sponsor bff la...nk buat utk wedding dia...easy n simple...thanx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...