Followers

Tinggalkan Jejak Anda Di Sini ;)

Sila lah Klik!

13 January 2012

Kasut Nikah BB

Hajat di hati nak yang cam gini


Cari punyer cari tak jumpa.
Ada yang cantik, tapi mai ai rega macam tak logik plak.
Apa ingat BB ni gaji juta-juta ke?

Bila ada yang terbekenan, tumit dia plak tak sesuai.
Bila dah tumit sesuai, design plak yang tak bape nak cantik.

Uiks cerewet jugak BB nih...

Adik bagi suggestion cari kat area Sg Wang, 
so dengan hati yang berbunga-bunga untuk menghabis kan duit BB pon pergi lah.
Naik turun semua kedai kasut

Macam takde jugak yang berkenan :(

Alih-alih BB dah tekad,
hari ni walau apa jua rintangan dan dugaan mendatang,
Kasut Nikah mesti beli jugak harini!!!

So pilihan yang terakhir...
(walaupon tak dapat yang macam gambar kat atas tu)



 

Dari pagi sampai petang  baru berjumpa dengan kasut yang 90% memuaskan hati.

Adik BB dan pesan,
"ko jangan macam-macam okeh!"

BB balas,
"Baik Bos!"

Ok rembat ajer lah yang ni.
Rega dia pon ok

Kedai Kasut Licci
Rega =RM69.90




*** Tak bole beli yang lebih dari 2 inci..kang ade plak yang terendah dari BB dalam gambar~ en tunang.Ahaks!

5 comments:

mrs irmidrza to be said...

putih cantiknyer kasut tu...

hi dear salam kenal..miza dtg melawat folo u dear..=)

jom like page miza and folo blog miza..

https://www.facebook.com/pages/Littledrs-walimah-Blog/163705760391301

http://lildrwalimah.blogspot.com/

Ieja said...

comel je kasut tu..sy pon igt nak cari kasut nikah kat sg wang jugak ^_^

BitsBest said...

miza..
thanks dear..
salam perkenalan jua pd anda.
okeh dah follow dah ;)

ieja...
mmg banyak pilihan kat sana.selamat menjuling mata yer tgk kasut-kasut yg camtek itu ;)

Cik Azizah said...

ha cantik ape yang..walaupon tak sama tapi tetap seiras..hehe

BitsBest said...

jijah...

kira ok lah tu kan? dari takde..ye x?
hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...